inspirerende trainingen


Leren in een groep (ook al is het online) levert meer leerrendement op dan alleen leren. Kaat haar trainingen zijn altijd ervaringsgericht omdat we 90 % onthouden van wat we zelf ervaren hebben. Natuurlijk krijgen de verschillende leerstijlen de ruimte zodat het aanbod altijd aansluit bij de individuele medewerker. Uit het brede aanbod aan trainingen van kaat springt de training van inzicht naar Werkgeluk eruit door zijn compacte veelzijdigheid die medewerkers direct aanspreekt.

Meer passie en plezier in het werk door


  • inzicht te krijgen in eigen gedrag, kwaliteiten en patronen.
  • invloed uit te leren oefenen in lastige situaties door kansen te gaan zien en te benutten
  • in contact te blijven met zichzelf en de ander door signalen tijdig op te pikken en daarnaar te handelen

Resultaat is dat medewerkers


  • Zich bewust zijn van het eigen gedrag en het effect daarvan op anderen waardoor samenwerking soepeler verloopt.
  • Zich zekerder voelen over eigen kwaliteiten die ze trefzeker inzetten op de werkvloer.
  • Weten wat hen energie kost en oplevert, en daarnaar handelen waardoor het risico van uitval vermindert.

Het programma van Inzicht naar Werkgeluk bestaat uit een activerende aftrapbijeenkomst en 3 interactieve modules van een dagdeel (met de mogelijkheid van boeiende want verdiepende extra’s) .



“De ander het gevoel te geven gehoord en gezien te zijn. Zo komen talenten tot bloei.”


Karin Sizoo


logo kaat copyright


Aftrapbijeenkomst


Op een speelse manier wordt duidelijk gemaakt waardoor werkplezier vermindert. En wat daar aan te doen is.


  • Waar wringt het?
  • Disbalans tussen zorg voor je zelf en de ander, signalen
  • Miscommunicatie in de samenwerking
  • Machteloosheid in de organisatie versus invloed
  • Het ideale plaatje en wat is daar voor nodig?


INzicht


  • Persoonlijk inzicht in gedragskenmerken
  • Herkenning van gedragskenmerken bij de ander
  • Spelen met gedragsstijlen
  • Ruimte geven en nemen in de samenwerking


INvloed


  • Wij-zij denken, betrokken zijn en invloed hebben
  • Slachtoffer en leider
  • Grenzen aangeven
  • Delegeren en vragen stellen


IN contact


  • Signalen oppikken bij jezelf en de ander
  • Zorgen met hoofd, hart en buik in balans
  • Lastige situaties met clienten en familie oplossen
  • In contact blijven

 


Het werkgeluk van jou als manager en het toepassen van het geleerde op de werkvloer krijgt tijdens dit traject alle aandacht. Hoe mooi zou het zijn als je als leidinggevende ziet dat....?

 
  • Inzicht in het eigen gedrag en kwaliteiten leidt tot optimale zorg
  • Invloed kunnen uitoefenen zorgt voor vitale medewerkers
  • In contact zijn met eigen en andermans behoeften zorgt voor het oplossen van lastige situaties
 

Meer weten over de mogelijkheden?

Mail of bel gerust!
 


“De kracht van kaat is de ander het gevoel geven gehoord en gezien te zijn. Zo komen talenten tot bloei.”


logo kaat copyright
 

Vooruitstrevende zorgprofessionals met trots gecoacht