Training: gesprekstechnieken

 


Er tegen op zien om een collega aan te spreken, een gelaten medewerker het
slechte nieuws van ontslag te moeten vertellen, een klacht van een klant echt te
kunnen horen.

Doelgroep: Individueel, teams
Aantal bijeenkomsten: 2×3 uur
Resultaat: Lastige gesprekken met gemak voorbereiden en voeren.

Programma:

Bijeenkomst 1: Gesprek en focus, doel en proces in soorten gesprekken.
Bijeenkomst 2: Lastige gesprekken oefenen met acteur.

 

AANVRAGEN

Interesse in een nieuwsbrief boordevol inspiratie?







Secured By miniOrange

Ik wil je graag een fijne tijd op mijn website geven. Als je verder gaat op deze website ga ik ervan uit dat je instemt met mijn cookiebeleid. Lees mijn beleid

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten